[15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: לחברת ד”ר לגו דרוש/ה מדריכים מצוינים להדרכת בחוגי הייטק לגו ורובוטיקה למשרה 14 עד 20 ש”ש התפקיד כולל עבודה במערכת החינוך הבלתי פורמלית דרישות התפקיד: פנויים משעות הצהרים ואחר הצהרים, רכב חובה. עדיפות לבעלי ניסיון בהדרכת ילדים. לחברת ד”ר לגו בע”מ המובילה בתחום הדרכת חוגי העשרה לילדים דרושים /ות מדריכים /ות מעולים /ות לאיזורים: *כפר סבא *רעננה והסביבה. *השפלה *המרכז , *והשומרון לעבודה עם ילדים בגילאי בי”ס יסודי. שכר גבוה(על בסיס קבלני) עד 140 ש”ח לשעה + הטבות סוציאליות ונסיעות העבודה משעות הצהרים ואחר הצהרים. עדיפות לבעלי ניסיון בהדרכה. הכשרה והדרכה אישית עד להצלחה. בקרו אתר – ד”ר לגו דרישות מגורים באיזור השרון או באיזור רחובות -נס ציונה-גדרה פנויים מצהרים 4-5 ימים בשבוע כתובת דוא”ל hugim888@gmail.com פקס 089354686 טלפון 0528355328
[15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: מזכיר/ה ומפעיל/ת תקציב לאוניברסיטת אריאל לאגף שיווק דרוש/ה מזכיר/ה ומפעיל/ת תקציב למשרה מלאה וזמנית – החלפה לחל”ד התפקיד כולל תיאור התפקיד: הפעלת תקציב היחידה ובקרה עליו : סיוע למנהלת האגף בתכנון התקציב, טיפול בהזמנות רכש וחשבוניות. עבודות מזכירות שונות כגון :מתן מענה טלפוני, תיוק ממוחשב, זימון פגישות וארגונן, סיוע בנושאי משאבי אנוש של האגף, תמיכה וסיוע באירועים שונים כגון יום פתוח וכנסים. דרישות התפקיד: תואר ראשון- חובה שליטה טובה בתוכנות אופיס ויכולת עבודה במערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בצוות דינאמי ואנרגטי. ניסיון בטיפול בתקציב/ הנהלת חשבונות- יתרון. ניסיון במערכת פריוריטי – יתרון. העבודה בהיקף של משרה מלאה- 42 שעות בשבוע. כפיפות : למנהלת אגף השיווק. כתובת דוא”ל valentinap@ariel.ac.il
[15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: לאומץ מפעלים חינוכיים – עמותה להנחלת זהות יהודית דרוש/ה מדריכים ומדריכות למשרה מלאה או חלקית התפקיד כולל: העברת פעילויות חווייתיות בעלות תוכן ייחודי בבתי ספר ובגני ילדים דרישות התפקיד: ניסיון חינוכי, יכולת עמידה מול קבוצה, גישה לילדים, יכולת למידה טובה, ראש גדול ותודעת שליחות. הערות נוספות: אומץ היא עמותה המציעה פעילות חווייתית בעלת תכנים יהודיים וערכיים לבתי ספר ולגנים ממלכתיים. מרכזי אומץ פזורים בערים רבות: נתניה, כפר יונה, חדרה, אריאל, בת ים, אור יהודה ועוד. תחילת העבודה ביום תחילת הלימודים, 1.9. למעוניינים תוצע עבודה בהדרכה גם בחופשים. העבודה אפשרית הן על בסיס משרה קבועה והן על בסיס פעילויות מזדמנות. ההדרכה באומץ מוכרת כסטאז’ וכוותק במשרד החינוך. כתובת דוא”ל ometznetanya2@gmail.com ometzoffice1@gmail.com טלפון 0545-409506
[15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: מנהלת אדמיניסטרציה מרחוק (עבודה מהבית) למתקתקות דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה מרחוק (עבודה מהבית) למשרה מלאה התפקיד כולל: המשרה מהבית וכוללת משימות כמו – ניהול יומן, קביעת פגישות, גבייה, התנהלות מול ספקים ולקוחות, הפקת חשבוניות וקבלות ועוד דרישות התפקיד מינימום 5 שנות ניסיון באדמיניסטרציה ואנגלית ברמה גבוה – התנהלות מול לקוחות גלובלים הערות נוספות זמינות למשרה מלאה מהבית. פינה עם מחשב ואינטרנט (ושקט במהלך היום) כתובת דוא”ל info@metaktekot.com
[15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: מנחים סדנאות לפעילות במגזר החינוכי לחברת ייעוץ ארגוני והדרכה דרוש/ה מנחים סדנאות לפעילות במגזר החינוכי למשרה חלקית פרילנסר התפקיד כולל: הנחיית סדנאות בבתי ספר ובמרכזי פסגה בשעות בוקר/צהרים/אחהצ דרישות התפקיד: נסיון משמעותי בהנחיית סדנאות לעובדים ומנהלים, גמישות מחשבתית ובשלות רגשית גבוהה, תואר שני חובה, עוסק מורשה- יתרון הערות נוספות: שכר שעתי: 120 שח לשעה לא כולל נסיעות וביטול זמן ומע”מ צפי לתחילת עבודה- תחילת נובמבר 2019 כתובת דוא”ל ditsa@pelegconsulting.com
[15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: מזכיר/ה ומפעיל/ת תקציב לאוניברסיטת אריאל לאגף שיווק דרוש/ה מזכיר/ה ומפעיל/ת תקציב למשרה מלאה וזמנית – החלפה לחל”ד התפקיד כולל תיאור התפקיד: הפעלת תקציב היחידה ובקרה עליו : סיוע למנהלת האגף בתכנון התקציב, טיפול בהזמנות רכש וחשבוניות. עבודות מזכירות שונות כגון :מתן מענה טלפוני, תיוק ממוחשב, זימון פגישות וארגונן, סיוע בנושאי משאבי אנוש של האגף, תמיכה וסיוע באירועים שונים כגון יום פתוח וכנסים. דרישות התפקיד: תואר ראשון- חובה שליטה טובה בתוכנות אופיס ויכולת עבודה במערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בצוות דינאמי ואנרגטי. ניסיון בטיפול בתקציב/ הנהלת חשבונות- יתרון. ניסיון במערכת פריוריטי – יתרון. העבודה בהיקף של משרה מלאה- 42 שעות בשבוע. כפיפות : למנהלת אגף השיווק. כתובת דוא”ל valentinap@ariel.ac.il
[15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: אחראי/ת איכות לזרועות ברקן דרוש/ה אחראי/ת איכות (בכפיפות למנהל הפיתוח) למשרה מלאה קבועה התפקיד כולל: ניהול וביצוע בקרת איכות – 75% , ניהול ידע 10%, פיתוח מוצרים 10% , תקינה ובקרת חומרים 5% דרישות התפקיד: תואר ראשון בהנדסת מכונות/ עיצוב תעשייתי או הנדסאי/ת מכונות מצטיין/ת ומנוסה. בוגר/ת אוניברסיטה /מכללה מוכרת בלבד מצטיין ( 8 ומעלה), אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה, דיבור) גמישות וזמינות רבה לעבודה מהבית בשעות הערב, שישי ומוצ”ש (מול ספקים וגורמים בחו”ל) ידע טכני ברמה גבוהה. ניסיון בתכנון ממוחשב בתלת מימד בתוכנת SolidWorks כולל הפקת שרטוטים. יכולת הבחנה וירידה לפרטים בקפדנות שליטה ברמה גבוהה ב office, ניסיון בכתיבת נהלים ושיטות עבודה. דרישות אישיות: ביצועיות, אחריות, יסודיות ואמינות גבוהות, יכולת לימוד עצמאית ומהירה חובה – ניידות לצורך הגעה * (רכב) – יינתן החזר הוצאות דלק. העבודה באזור התעשייה מערב אריאל. לשלוח קו”ח בציון – למשרת אחראי איכות www.barkanmounts.com/he-work-at-barkan כתובת דוא”ל jobs@barkanmounts.com
[15:49, 18/7/2019] יוסי יואלמן: מנחים סדנאות לפעילות במגזר החינוכי לחברת ייעוץ ארגוני והדרכה דרוש/ה מנחים סדנאות לפעילות במגזר החינוכי למשרה חלקית פרילנסר התפקיד כולל: הנחיית סדנאות בבתי ספר ובמרכזי פסגה בשעות בוקר/צהרים/אחהצ דרישות התפקיד: נסיון משמעותי בהנחיית סדנאות לעובדים ומנהלים, גמישות מחשבתית ובשלות רגשית גבוהה, תואר שני חובה, עוסק מורשה- יתרון הערות נוספות: שכר שעתי: 120 שח לשעה לא כולל נסיעות וביטול זמן ומע”מ צפי לתחילת עבודה- תחילת נובמבר 2019 כתובת דוא”ל ditsa@pelegconsulting.com [15:55, 18/7/2019] יוסי יואלמן: רכז/ ת תחום כלכלה, רגולציה ופיתוח עסקי לאגף ישובים ומתנ”ס שומרון דרוש/ה רכז/ ת תחום כלכלה, רגולציה ופיתוח עסקי למשרה מלאה התפקיד כולל: *ליווי היישובים בתחום הכלכלי ופיתוח עסקי יזמי • *יזום ופיתוח פרויקטים ותהליכים הקשורים בניהול ותפעול היישובים ובפיתוח פרויקטים מניבים • *רגולציה על התנהלות ומנהל בוועדי המקומיים ובקרב בעלי התפקידים • *רגולציה ביישובים בנושאי כו”א, כספים, תקציב, חוזים וכד’ • *ניתוח כלכלי / עסקי למנועי צמיחה ועסקים מניבים ביישובים
דרישות התפקיד: • יכולת ניהול, בקרה והדרכה • יכולת הובלת תהליכים ארוכי טווח • סדר וארגון •יחסי אנוש ותקשורת גבוהים • כושר ביטוי טוב בכתב ובע”פ • יכולת עבודה בצוות הערות נוספות: • תואר ראשון רלוונטי • עדיפות לבעלי ניסיון רלוונטי • ניסיון בניהול / ארגון / הנחיה / ליווי • שליטה מלאה באופיס • רישיון נהיגה חובה • התפקיד כרוך בנסיעות ברחבי השומרון ובשעות בלתי שגרתיות דוא”ל: yesh@shomron.org.il
מנהל לקוח לתחום מכירות חו”ל לחברה העוסקת בייצור מוצרי גומי, פלסטיק ואב”כ דרוש/ה מנהל לקוח לתחום מכירות חו”ל, בק-אופיס למשרה מלאה התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות הכולל קשר רציף עם הלקוחות ומתן מענה לדרישותיהם כתובת דוא”ל hillas@supergum.co.il טלפון 03-9367682
מפעיל במה לתאטרון נועה אריאל דרוש/ה מפעיל במה למשרה 80%-100% התפקיד כולל העבודה כוללת הובלה והקמת ציוד הגברה תאורה ותפאורה, הפעלת התאורה והמוזיקה בהצגות, ואחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי של התאטרון (ציוד, מחסן, עגלות וכלי רכב, תיקונים) דרישות התפקיד: שעות עבודה משתנות, העבודה מתבצעת בכל רחבי הארץ. רישיון נהיגה חובה, ניסיון בנהיגה עם עגלה- יתרון. ידע וניסיון בהפעלת ציוד הגברה ותאורה- יתרון. הערות נוספות: המשרה המוצעת איננה מיועדת למעוניינים להופיע כשחקנים, זמרים ויוצרים, אלא לאיש טכני של התאטרון. העבודה היא במתכונת של שכיר ולא של פרילנסר. שבוע ההכשרה יערך באוגוסט. תחילת העבודה 01/09/19 שכר נאה למתאימים! כתובת דוא”ל noa@noaariel.com טלפון 029709794
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/מנהל/ת משרד למפעל אלומיניום דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/מנהל/ת משרד למשרה מלאה התפקיד כולל הקלדות, תיוקים, התקשרות ללקוחות ועוד דרישות התפקיד: 1) אחריות ומולטיטסקינג ברמה גבוהה מאוד 2) ראש מתמטי 3) ידע בסיסי במחשב ותוכנות OFFICE כמו כן, נדרשת יכולת למידה וקליטה מהירה 5) התחייבות למשרה מלאה עם מינימום היעדרויות 6) סבלנות ורצון ללמוד תחום חדש הערות נוספות: תחילת עבודה מיידית כתובת דוא”ל igor.alumix@gmail.com פקס 39068870
איש מכירות בתחום ארועים לאולם ארועים דרוש/ה איש מכירות בתחום ארועים למשרה מלאה התפקיד כולל יצירת קשר וכן פרסום דרישות התפקיד: חריצות וכרימטיות חוהה כתובת דוא”ל Zev@zev.co.il
מלווה קהילתי כלכלי למרכז עוצמה שומרון דרוש/ה מלווה קהילתי כלכלי למילוי מקום החל מספטמבר 100% משרה התפקיד כולל :ליווי ויישום תוכנית עבודה לתהליכי שינוי עם המשפחות בהתאם לתחומי העשייה של המרכז. ריכוז תחום כלכלת המשפחה וחובות במסגרת מרכז עוצמה, עבודה בשיתוף עם צוות המרכז ועו”סים במחלקה 5. מתן סיוע אישי ובניית קשרי אמון עם המשפחה, מיפוי צרכים ומענים נדרשים למשפחות ובניית שירותים מותאמים, איתור חוזקות ואתגרים של המשפחה והתמודדות עימם, הזמנת שירותים ומענים מספקים שונים לטובת צרכי המשפחות דרישות התפקיד: ליווי ויישום תוכנית עבודה לתהליכי שינוי עם המשפחות בהתאם לתחומי העשייה של המרכז. דרישות התפקיד: 12 שנות לימוד ובעל תעודה מאמן/מגשר/מטפל. עדיפות לבעלי תואר ראשון, יחסי אנוש מצויינים, רגישות ואמפטיה. יכולת עבודה בצוות. יכולת ניהול והובלת תהליכי שינוי. יוזמה, יצרתיות וראש גדול. תחושת שליחות חברתית ניסיון בפרויקט חברתי פרטים נוספים: ההעסקה היא דרך עמותת פעמונים ההעבודה כוללת נסיעות ברחבי השומרון- רכב, הערות נוספות: חובה נדרשת גמישות בשעות העבודה morashaf@shomron.org.il
סרטט/ת לחברה מובילה בתחום ענף האלומיניום והבניין דרוש/ה סרטט/ת למשרה מלאה א-ה 07:30-16:30 התפקיד כולל ידע וניסיון בתוכנת אוטוקד דרישות התפקיד: נסיון בתחום חובה , הגעה עצמית. הערות נוספות: התחלת עבודה מיידית! פרטי התקשרות לשליחת קורות חיים ופרטים נוספים כתובת דוא”ל account@galran.co.il פקס 03-9365575 טלפון 03-9755605
[10:11, 18/7/2019] יוסי יואלמן: להראל מטבחים דרוש/ה מנהל/ת משרד
מהות התפקיד : ניהול שוטף של המשרד קשר עם לקוחות וספקים תשלומים וגביית כספים
דרישות התפקיד : ידע בסיסי בהנה"ח קשרי אנוש טובים יכולת עמידה במשימות שליטה בתוכנות אופיס תודעת שרות גבוהה
היקף המשרה : 100%-75% מקום העבודה : סגולה פ"ת
קו"ח ניתן לשלוח למייל yosi@harel-d.com או בהודעה לנייד : 0522510409 [14:29, 18/7/2019] יוסי יואלמן: לחברה גדולה ברמלה דרוש מכונאי רכב ??‍? תיקון תקלות וביצוע טיפולים שוטפים במשאיות
דרישות: מתאים גם לבעלי ניסיון התחלתי וגם לבכירים ניסיון בתחום מכונאות (גם בעלי רקע טכני בסיסי או יכולת טכנית המעוניינים להשתלב) הסמכות ותעודות- יתרון ??‍? שעות עבודה: א'-ה' 7:00-16:35 + ו' לסירוגין 7:00-12:30 ע"ח שעות נוספות
תנאים מעולים! קרן השתלמות לאחר שנה מתנות מכובדות בחגים ובימי הולדת ? ימי גיבוש, ועוד ?
פרטים בפרטי ליסה ? [14:30, 18/7/2019] יוסי יואלמן: +972557247078 [15:46, 18/7/2019] יוסי יואלמן: רכז/ ת תחום כלכלה, רגולציה ופיתוח עסקי לאגף ישובים ומתנ”ס שומרון דרוש/ה רכז/ ת תחום כלכלה, רגולציה ופיתוח עסקי למשרה מלאה התפקיד כולל: *ליווי היישובים בתחום הכלכלי ופיתוח עסקי יזמי • *יזום ופיתוח פרויקטים ותהליכים הקשורים בניהול ותפעול היישובים ובפיתוח פרויקטים מניבים • *רגולציה על התנהלות ומנהל בוועדי המקומיים ובקרב בעלי התפקידים • *רגולציה ביישובים בנושאי כו”א, כספים, תקציב, חוזים וכד’ • *ניתוח כלכלי / עסקי למנועי צמיחה ועסקים מניבים ביישובים
דרישות התפקיד: • יכולת ניהול, בקרה והדרכה • יכולת הובלת תהליכים ארוכי טווח • סדר וארגון •יחסי אנוש ותקשורת גבוהים • כושר ביטוי טוב בכתב ובע”פ • יכולת עבודה בצוות הערות נוספות: • תואר ראשון רלוונטי • עדיפות לבעלי ניסיון רלוונטי • ניסיון בניהול / ארגון / הנחיה / ליווי • שליטה מלאה באופיס • רישיון נהיגה חובה • התפקיד כרוך בנסיעות ברחבי השומרון ובשעות בלתי שגרתיות דוא”ל: yesh@shomron.org.il
מנהל לקוח לתחום מכירות חו”ל לחברה העוסקת בייצור מוצרי גומי, פלסטיק ואב”כ דרוש/ה מנהל לקוח לתחום מכירות חו”ל, בק-אופיס למשרה מלאה התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות הכולל קשר רציף עם הלקוחות ומתן מענה לדרישותיהם כתובת דוא”ל hillas@supergum.co.il טלפון 03-9367682
מפעיל במה לתאטרון נועה אריאל דרוש/ה מפעיל במה למשרה 80%-100% התפקיד כולל העבודה כוללת הובלה והקמת ציוד הגברה תאורה ותפאורה, הפעלת התאורה והמוזיקה בהצגות, ואחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי של התאטרון (ציוד, מחסן, עגלות וכלי רכב, תיקונים) דרישות התפקיד: שעות עבודה משתנות, העבודה מתבצעת בכל רחבי הארץ. רישיון נהיגה חובה, ניסיון בנהיגה עם עגלה- יתרון. ידע וניסיון בהפעלת ציוד הגברה ותאורה- יתרון. הערות נוספות: המשרה המוצעת איננה מיועדת למעוניינים להופיע כשחקנים, זמרים ויוצרים, אלא לאיש טכני של התאטרון. העבודה היא במתכונת של שכיר ולא של פרילנסר. שבוע ההכשרה יערך באוגוסט. תחילת העבודה 01/09/19 שכר נאה למתאימים! כתובת דוא”ל noa@noaariel.com טלפון 029709794
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/מנהל/ת משרד למפעל אלומיניום דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/מנהל/ת משרד למשרה מלאה התפקיד כולל הקלדות, תיוקים, התקשרות ללקוחות ועוד דרישות התפקיד: 1) אחריות ומולטיטסקינג ברמה גבוהה מאוד 2) ראש מתמטי 3) ידע בסיסי במחשב ותוכנות OFFICE כמו כן, נדרשת יכולת למידה וקליטה מהירה 5) התחייבות למשרה מלאה עם מינימום היעדרויות 6) סבלנות ורצון ללמוד תחום חדש הערות נוספות: תחילת עבודה מיידית כתובת דוא”ל igor.alumix@gmail.com פקס 39068870
[13:36, 17/7/2019] יוסי יואלמן: הרגלי מדווחת לכם על משרות. ?? תרגישו נוח להעביר הלאה! תקנים חדשים במחלקת תביעות בחברת ביטוח בפתח תקווה. הכשרה מתחילה ב1.8 או ב7.8 אפשרי גם בלי ניסיון בביטוח ויש משרות הורה!! לפרטים נוספים בפרטי 052-6455443
[15:58, 17/7/2019] יוסי יואלמן: דרושה מזכירה.באזור פ״ת (קרית מטלון) בין השעות 9:00 עד 14:00 (יש גמישות בשעות). בימים א-ה. דרוש ידע בתוכנות (office,word, ,excel) סביבת עבודה נעימה. גילאי 21 ומעלה. שכר לשעה 32.(העלאה אחרי חודש ראשון -35,אפשרות לבונוסים-עמידה ביעדים) נסיעות ופנסיה על פי חוק. לפרטים : 03-6729433
[16:22, 17/7/2019] יוסי יואלמן: "עבודה עם חסד" ?לחברת סיעוד מובילה בתחומה דרושים מטפלות ומטפלים לטיפול בקשישים. ?העבודה הינה בפ"ת. ?ניתן לעבוד גם מס' שעות קטן בשבוע. ?סוג העבודה, והעזרה הינו משתנה ממקום למקום, אך אין צורך בידע רפואי ו/או סיעודי. ?מטלות בסיסיות כגון: קניות, ליווי, השגחה, נקיון וחברה. ?תנאים סוציאליים כחוק. ?מתאים גם לסטודנטים. ?לפרטים ויצירת קשר: שגיב בן ישר, עו"ס 054-6760756
[image: image.png]
[image: image.png]