[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: לחברת מבושלת למטה החברה בלוד – למחלקת כספים דרוש/ה כלכלן/ית תיאור התפקיד איסוף, עיבוד וניתוח נתונים כלכליים מעקב אחר דוחות שוטפים ותקופתיים פיתוח דוחות תומכי החלטה תמחור והגדרת מבנה עלויות ביצוע בדיקות, מחקרים וניתוח שוק. דרישות תואר ראשון בכלכלה – חובה תואר שני – יתרון שליטה מעולה ב – Excel ידע בתוכנת Priority – חובה יכולת עבודה מול מספר גורמים במקביל יכולת עבודה עצמאית עבודה במשרה מלאה קו"ח למייל: HR_NoReplay@mevushelet.co.il נא לציין בשורת הנושא במייל עבור משרה 1285 טלפון לבירורים 8050* שלוחה 7
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: לחברת מזון דרוש/ה לכלן/ית מנוסה -ניסיון רלוונטי מחברות מוצרי צריכה/תעשייתיות – חובה! -שליטה/ידע ב-BI -חובה! אזור: השרון קו"ח ל cv4sharon@gmail.com
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: דרושים עובדים! התחלת עבודה מיידית 🙂 למחסן פירות וירקות בכפר סירקין (ליד פ"ת ) . דרושים עובדים במיידי עובדי ליקוט למשמרת ערב ומשמרת לילה ביום שלישי – ליקוט, מיון סחורה. ליום רביעי בבוקר -עובדי ליקוט וקופאים לאריזות והכנת סלי פירות וירקות. לטווח ארוך, מתאים כעבודה זמנית ובתור השלמת הכנסה. תחילת עבודה כבר מהשבוע . מתאים לנשים ולגברים . מעל גיל 18 . מתאים לסטודנטים , מתאים לחיילים , אמהות …. לפרטים – ערן 0544516593 הקבוצה – פירות וירקות בטעם של פעם
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: ארגון רפואה הממוקם במרכז מחפש מזכיר/ת מערכת עיתון📢 התפקיד מהווה זרוע תפעולית וביצועית להוצאתו לאור של עיתון הרפואה, החל משלב איסוף המאמרים ועד לעלייה לאוויר של גיליון שלם, וערוך המופץ למנויים. תחומי אחראיות: טיפול במאמרים, מענה לפניות שוטפות, השתתפות בישיבות, גיוס מאמרים, טיפול במנויים ועוד.. -משרה מלאה- דרישות: – ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה – שליטה טובה באופיס ובמערכות מידע פנים ארגוניות – סדר, ארגון, דיוק בפרטים – תודעת שירות גבוהה במיוחד, יחסי אנוש מצויינים – יכולת לעבודה עצמאית ומדויקת בהתאם לנהלים – יכולת ניסוח בכתב ובע"פ – שליטה באנגלית 📧קו"ח למייל- Neta@hrplus.me * נא לציין את שם המשרה *
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: לחברה בינלאומית באזור המרכז דרוש/ה כלכלן/נית העבודה כוללת עבודה על תקציבים שנתיים עבור פרוייקטים חודשיים גדולים ודינאמיים. עבודה בצמוד להנהלת חשבונות. דרישות: – אקסל ברמה גבוהה מאוד – חובה – נסיון של שנתיים בחבר עסקית – ניסיון בעולם ההפקות – יתרון – אנגלית ברמה טובה קורות חיים למייל – jobs@hrplus.me (בצירוף שם משרה) [8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: חברתי
*לעמותת עלם דרוש/ה מנהל/ת תכנית קהילות אקטיביסטיות לצעירות במצבי סיכון* 50% משרה … לפרטי המשרה: zpr.io/RxF2S
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: ציבורי מרכז
לספארי דרוש/ה מנהל/ת הדרכה מחלקת הדרכה בספארי אמונה על טיבו של המפגש בין האנשים לבעלי החיים ובעלת השפעה רבה על חווית הביקור והערך המוסף. מתוך השאיפה להצליח לפתוח דלת לעולם הטבע ובעלי החיים לאוכלוסיות רבות ומגוונות, המחל…
לפרטי המשרה: zpr.io/RxFLj
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: פרסום, שיווק ויח"צמרכז *לחטיבת דוברות שיווק ואירועים במרכז הבינתחומי הרצליה דרוש/ה מנהל/ת תוכן וסושיאל מדיה* משרה מלאה מספר משרה JB-205… לפרטי המשרה: zpr.io/RxF5G
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: רפואה ופארמה מרכז לבי"ח מוביל דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות למחלקה הבינלאומית ניהול תיקי הלקוחות הבינלאומיים של הארגון, איתור, גיוס ושימור לקוחות חדשים, מעקב וסגירת מעגל טיפול, אדמניסטרציה שוטפת חשוב לנו שתצטיידו : ניסיון במכירות/ ניהול תיקי לקוח – מינימום שנתיים אנגל…
לפרטי המשרה: zpr.io/RxF4U
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: הייטק לחברת הייטק דרוש/ה איש/ת סיסטם עם התמחות באבטחת מידע דרישות התפקיד: ניסיון בהקמת תשתיות ניסיון וידע בסביבה וירטואלית ניסיון בהקמה/ הטמעה של מערכות אבטחת מידע ניסיון בהטמעה/ תחזוק של פייר וול ניסיון עם מערכות הלבנה ניסיון בכתיבת סקריפטים
ני…
לפרטי המשרה: zpr.io/RxFv2
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: ציבורי מרכז כלכלן/נית בכיר/ה מזמינים אותך להצטרף אלינו לצוות המוביל של ביה"ח שיקומי רעות ת"א, לתפקיד מאתגר ומשמעותי. תחומי אחריות: בניית התקציב, מעקב ביצוע, הכנת דוחות ביצוע , ניתוח התוצאות , הכנת תחזיות ואומדנים. מדידת מרכ… לפרטי המשרה: zpr.io/RxCTq
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: אקדמיה מרכז
*הגדרת תפקיד מנהל.ת תוכנית בית ספר סגול בבינתחומי בהרצליה* תחומי האחריו ת של מנהל תוכנית בית ספר סגול
1 .תכלול של כלל העשיה בארגון ותיאום בין הגורמים השונים – המנהל רואה את כל העשייה ואחראי, ומוביל ביחד עם צוות הניהול על תיעדוף אסטרטגי של משאבים. המנהל א…
לפרטי המשרה: zpr.io/RxCh5
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: הייטק לחברת Codeoasis, דרוש/ה איש/אשת מכירות קוד אואזיס משמשת כזרוע הטכנולוגית של חברות מהגדולות במשק וסטרטאפים מובילים בארץ ובעולם. החברה שותפה לפרויקטים מרתקים ומגוונים טכנולוגית, בהיקפים משמעותיים ובשווקים שונים בהם שוק הביטוח, השוק… לפרטי המשרה: zpr.io/RxCMk
[8:51, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תחום: חברתי קול קורא למשרת מנכ"ל/ית עמותת ווקה תקווה אנחנו ווקה תקווה – תנועה חברתית ליצירת הרמוני אישית, קבוצתית וקהילתית באמצעות הרכבים מוזיקליים קוליים! לניהול העמותה מחפשים 'מנצח/ת' בעל/ת ניסיון עם תחום המכירות וגיוס משאבים, היכרות עם עולם הת… לפרטי המשרה: zpr.io/RxCy7
[10:44, 18.4.2021] יוסי יואלמן: דרוש/ה סוכנ/ת נסיעות לחברה בבני-ברק! לשליחת קו"ח: ednas@manpower.co.il משרה מלאה בימים א'-ה', שתי אופציות: 09:30-16:00 או 10:00-17:00, ימי שישי לסירוגין. חופשים ונופשים מטעם החברה+ שכר מתגמל ניסיון קודם במכירות (פרונטלי או מוקד)- חובה!! אנגלית בסיסית- חובה! ניסיון בתחום התיירות- יתרון משמעותי! 👈
דרושים עובדים רציניים לעבודה קבועה, למחלקת ירקות לחנות מסחרית בפתח תקווה. שעות העבודה במשמרת בוקר ומשמרת צוהריים, לפרטים חייגו:👇 0534158467.
[12:44, 18.4.2021] יוסי יואלמן: דרושים מחסנאי ועובד מכירה לסיטונאות מזון בפ"ת. לחברת שיווק מזון סיטונאי בפ"ת דרוש מחסנאי עם ניסיון בתפעול ועבודות מחסן. במסגרת התפקיד, קליטת סחורות, ליקוט סחורות, בדיקת סחורה ( בשיטת FIFO ) והתאמה להזמנות. התפקיד מחייב יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, מנהיגות ראש גדול חריצות ודייקנות. עבודה לטווח ארוך בחברה וותיקה ומובילה בתחומה. משרה מלאה. דרישות : ניסיון קודם בתחום המחסן – חובה נכונות לעבודה פיזית, יכולת הגעה עצמית, יידע ביישומי המחשב, רישיון למלגזה – יתרון רישיון נהיגה ג – יתרון לפרטים אלי 0506849977
[12:44, 18.4.2021] יוסי יואלמן: לחנות המפעל א. א. מטעמים ברחוב מודיעין 8 פ"ת דרוש עובד לחנות המפעל לסידור סחורה במדפים ועבודות כלליות. משרה מלאה וקבועה עם כל התנאים. לפרטים 0506849977
[16:45, 18.4.2021] יוסי יואלמן: לחברת מחשבים דרוש/ה נציג/ת גבייה – מחלקה עסקית שיחות יוצאות ללקוחות החברה (לקוחות עסקיים בלבד) לצורך גביית חוב. ניסיון בגבייה/שירות לקוחות/שימור לקוחות – יתרון משמעותי ידע בפריורטי – יתרון! אזור: פתח תקווה קו"ח ל cv4sharon@gmail.com
[16:45, 18.4.2021] יוסי יואלמן: מכירות ביטוחי דירה ומשכנתא! 📣📣📣 משרה מבוקשת, שכר גבוה! ממוצע 13,000 לחברת ביטוח AIG דרושים נציגי מכירות למוקד משכנתא העבודה במשמרות תנאים מצויינים! 🔥🔥 המשרדים שלנו בפ"ת נדרש ניסיון במכירות** למידע נוסף, 0526455443 בווטסאפ
[20:57, 18.4.2021] יוסי יואלמן: דרוש עובד רציני לעבודת צנרת . תנאים טובים למתאימים. אין צורך בניסיון . לפרטים :054-4698548
[20:57, 18.4.2021] יוסי יואלמן: מימון ישיר בפ"ת מגייסת נציג שירות לקורס ב25/04!🔥🔥 מתן מענה בשיחות נכנסות ללקוחות קיימים . עבודה במשרה מלאה/ ללא משמרות ישנה גמישות בשעות לאימהות חדר כושר ואוכל מסובסדים, נופש חברה, דמי הבראה, מתנות בחגים וימי הולדת ועוד… קו"ח למייל naorha@5555.co.il
[20:57, 18.4.2021] יוסי יואלמן: מחפשים "סוכני/ סוכנות קונים מקצועיים" דרישות התפקיד: 1.תיאום פגישות מול הקונים 2.רצון ורעב להצליח 3. ראש גדול 4. ידע וניסיון במשא ומתן 4. זמינות בשעות (רכב/קטנוע חובה) 5. תקשורת בין אישית טובה אם אתם מתאימים לתפקיד אז זה הזמן להצטרף אלינו שכר הולם 🙏 כתובת מייל לפרטים Zipivahav@gmail.com
[20:57, 18.4.2021] יוסי יואלמן: לחב' לקסוס פתח תקווה דרושים נציגים למוקד השרות הטלפוני, משרה מלאה 7:30-16:30, תנאים מצויינים למתאימים, התחלה מיידית. ניתן לשלוח קו"ח למייל orit.caspi@lexus.co.il
[20:57, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תיאור משרה: סוכן מכירות לחברת ברמיל דרושים סוכני מכירות לאביזרי פרזול ומכונות בתקן DIN, ISO ופריטי GANTER+ ELESA; McMaster ; Misumi; Destaco ; העבודה כוללת ביקור לקוחות בשטח. דרישות התפקיד: אסרטיבי ואמביציוזי, שליטה ב-excel , שליטה ב-Wordpress – יתרון. יכולת קריאה של קטלוג ומידע טכני באנגלית. יכולת לימוד עצמי, יחסי אנוש מעולים. תושב פ"ת והסביבה – יתרון. ניסיון עבודה עם לקוחות. המשרה מיועדת לגברים ונשים. נא לשלוח קורות חיים למייל: barmil@barmil.co.il
[20:57, 18.4.2021] יוסי יואלמן: תיאור משרה: לחברת ברמיל דרוש/ה מקדם/ת הזמנות/אספקות. במסגרת התפקיד: * בדיקת הזמנות והזנתן למערכת החשבשבת. * הפקת הזמנת רכש וייבוא ושליחתן לספקים ומעקב אחריהן עד להגעתן. * ביצוע גביית תשלומים מלקוחות, קליטת שיקים. * אחריות על הזמנות מלאי ושמירה על רמות מלאי. * הפקת חשבוניות ללקוחות החברה. * מתן מענה לפניות הלקוחות. * עבודה בימי א’-ה’. דרישות התפקיד: שליטה באקסל יכולת סדר וארגון גבוהה. יכולת עבודה עצמאית. קליטה מהירה בעבודה. יכולת בין אישית מעולה. ניסיון קודם בתחום – יתרון. זמינות למשרה מלאה. אנגלית ברמה טובה – נדרשת התכתבות וניהול שיחות על בסיס יומי. ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. נא לשלוח קורות חיים למייל: import@barmil.co.il
[8:16, 19.4.2021] יוסי יואלמן: במכללת אפקה התפנתה משרת חשב . הנה פרטי המשרה: למכללת אפקה בצפון ת״א דרוש /ה חשב/ת ניסיון ניהולי חובה קדנציה אחת לפחות של עוזר/ת חשב/ת או חשב/ת בארגון -חובה ניסיון בפריוריטי חובה ניסיון מה big 5 יתרון משמעותי
קורות חיים Liatk@afeka.ac.il
[10:12, 19.4.2021] יוסי יואלמן: דרושים מחסנאי ועובד מכירה לסיטונאות מזון בפ"ת. לחברת שיווק מזון סיטונאי בפ"ת דרוש מחסנאי עם ניסיון בתפעול ועבודות מחסן. במסגרת התפקיד, קליטת סחורות, ליקוט סחורות, בדיקת סחורה ( בשיטת FIFO ) והתאמה להזמנות. התפקיד מחייב יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, מנהיגות ראש גדול חריצות ודייקנות. עבודה לטווח ארוך בחברה וותיקה ומובילה בתחומה. משרה מלאה. דרישות : ניסיון קודם בתחום המחסן – חובה נכונות לעבודה פיזית, יכולת הגעה עצמית, יידע ביישומי המחשב, רישיון למלגזה – יתרון רישיון נהיגה ג – יתרון לפרטים אלי 0506849977
[11:05, 19.4.2021] יוסי יואלמן: בוקר טוב, בחברה בה אני עובד מחפשים חשב, ממליץ בחום על המקום…. ניתן להעביר גם דרכי קו"ח . בהצלחה ———- Forwarded message ——— מאת: בועז אנגלברג <boaz@michlol-fin.co.il> ‪Date: יום ב׳, 19 באפר׳ 2021 ב-9:17‬ ‪Subject: דרוש חשב לחברה בצמיחה‬ To: boazengel@gmail.com <boazengel@gmail.com>
לחברת אשראי חוץ בנקאי המספקת מימון וליווי לפרויקטים בתחום הנדל"ן דרוש/ה חשב/ת עם ניסיון של כשנה בתחום במסגרת התפקיד דיווחים שוטפים, עבודה מול מנהלת הכספים וההנהלה, עבודה מול המשרד המבקר, דוחות רבעוניים ושנתיים בהתאם ל-IFRS וכן דוחות מס, עבודה ומתן תמיכה למחלקות השונות בחברה בנושא הכספים. התפקיד ישלב את תחום ניהול הסיכונים בחברה הן בפן הכלכלי והן המערכתי. דרישות: רישיון רו"ח והתמחות / עבודה ב-BIG 4 – חובה היכרות עם עולם המימון / פיננסים / נדל"ן – יתרון משמעותי ידיעת תקינת IFRS- חובה דרוש/ה מועמד/ת בעל/ת ראייה אנליטית, שחקנ/ית נשמה, יכולת עבודה בסביבה דינאמית. שליטה מצוינת באקסל. מיומנות וניסיון בבניית דוחות. היכרות עם פריוריטי – יתרון משמעותי קו"ח : boaz@michlol-fin.co.il
[11:10, 19.4.2021] יוסי יואלמן: יוסי שלום, אשמח אם תפרסם עבורי לתיכון דתי בנתניה לנוער בסיכון זקוקים למחנכים לשנת תשפ"ב המכינים לבגרות בלשון ומתמטיקה. דרושים מורים בעלי מוטיבציה, תחושת שליחות אמיתית ונסיון. לפרטים: רותי 0528336722
[11:37, 19.4.2021] יוסי יואלמן: למועדון כושר וחוגים 💪🏻💪🏻בשכונת כפר גנים דרושים: מדריכ/ה עיצוב וחיטוב🤼‍♂️ מדריכ/ה אימון פונקציונלי🏋️‍♀️ מדריכ/ה קיקבוקס🥊 לפרטים לפנות בווצאפ לקרין 0523747372
[11:52, 19.4.2021] יוסי יואלמן: לחנות המפעל א. א. מטעמים ברחוב מודיעין 8 פ"ת דרוש עובד לחנות המפעל לסידור סחורה במדפים ועבודות כלליות. משרה מלאה וקבועה עם כל התנאים. לפרטים 0506849977
[11:52, 19.4.2021] יוסי יואלמן: מחפשת בחורה אחראית לצהרונית מ2 עד 4.30 0504142114
[11:52, 19.4.2021] יוסי יואלמן: מס משרה 4328 דרוש/ה ראש/ת צוות מתקינים מערכות סולאריות התפקיד כולל: ניהול צוות עובדים ,אחריות על בטיחות, עמידה ביעדים ועוד.. משרה מלאה 06:30-16:30 א-ה נדרש נסיון מתחום ההתקנות של לפחות חצי שנה + נסיון בניהול צוות הגעה עצמאית ליהוד לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים Hodayacv@gmail.com
[14:11, 19.4.2021] יוסי יואלמן: ⭐I K E A ⭐ מעצב/ת מטבחים? פותחים חנות מטבחים חדשה בפתח תקווה ואנחנו מחפשים אותך! לשליחת קורות חיים: doritw@by-ikea.co.il
למשרד עו"ד המתמחה בתחום דיני ההגירה, הסדרת מעמד בישראל ודיני משפחה וירושה דרוש/ה עו"ד דובר/ת רוסית ואנגלית מצויינת ניתן גם להגיש מועמדות למשרת מתמחה תנאים מעולים למתאימים והזדמנות להצטרף למשרד מוביל בתחומיו. משרדנו נמצא בגבול רמת גן- בני ברק. קורות חיים ניתן לשלוח למייל: rotem@law-fr.co.il
[14:15, 19.4.2021] יוסי יואלמן: לחברה יוקרתית בתחום ייעוץ עסקי לסטארטאפים היושבת במגדלים יוקרתיים בבורסה ברמת גן- דרוש/ה מתאם/ת פגישות טלפוני במשרד יוקרתי! שכר מתגמל למתאימים!! משרה מלאה 9:00-18:00+ נכונות לשעות נוספות התפקיד כולל: טלפונים ללידים חמים מהאינטרנט , הבנת צורך , ותיאום פגישה עבור איש המכירות. דרישות: -סביב 3 שנים ניסיון בתאום פגישות/ שירות לקוחות/ מכירות- חובה – יציבות תעסוקתית רציפה -נכונות לשעות נוספות מקום משרה: רמת גן נא לציין מספר משרה #106150 במייל rachelib67@gmail.com * משרה מס׳ #106150 מיועדת לגברים ונשים כאחד
לחברת פרסום ושיווק גדולה ברמת גן דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים המשרה הינה משרה משרדית ולא משרת שטח דרישות התפקיד: • משרה מלאה ברמת גן • א-ה 08:30-17:30 • ניסיון במכירות – חובה • ניסיון בניהול תיקי לקוחות עסקיים/מכירות טלפוניות – חובה • יש לציין ציפיות שכר …
[14:18, 19.4.2021] יוסי יואלמן: [דרוש/ה מעצב/ת גרפי למשרה מלאה מהבית (פרילנס) שליטה מושלמת בפוטושופ, אינדזיין, אילוסטרייטור ניסיון של שנתיים לפחות במשרד פרסום/דיגיטל ניסיון מעשי באפטר – יתרון. ניסיון מעשי בעיצוב לדיגיטל, הבנה עמוקה של עיצוב לסושיאל יכולת עבודה עצמאית יכולת עבודה בלחצי זמן יצירתיות, כשרון ואהבה למקצוע – חובה *פניות ללא תיק עבודות לא ייענו Keren@sunmedia.co.il המשרה מיידית.
חברה מובילה בתחום הבריאות מגייסת מנהלת צוות למוקד חרדי בבני ברק. חובה- ניסיון כמנהלת צוות או נציגה בכירה במוקד מכירות!! משרה מלאה- פ שעות ביום ושישי במידת הצורך. שכר ממוצע 10-11k ניתן לשלוח קורות חיים ל baramhr.job@gmail.com או באתר www.baram-hr@gmail.com
[14:22, 19.4.2021] יוסי יואלמן: לחברה ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ה עם ידע בפוטשופ. התפקיד משלב גם אדמיניסטרציה וגם גרפיקה📝✏️ משרה מלאה, שכר 8,000. ניסיון בפוטושופ- חובה‼️ ניסיון באדמיניסטרציה – יתרון ✅ קורות חיים למייל – hadasa@manpower.co.il
לחברה בתחום תשתיות סיבים אופטים. דרוש עובד לריתוך סיבים אופטים. לאחר שירות צבאי חובה !!!! בעל רישיון נהיגה. ידע טכני. אזור מגורים פ"ת והסביבה. הכשרה תינתן למתאימים. המשרה כולל רכב צמוד. פרטים נוספים : 0526960690
. [15:17, 19.4.2021] יוסי יואלמן: יש לך ניסיון במכירות? חברת ARIEL MEDIC – העוסקת בציוד רפואי מגייסת מנהלי תיקי לקוחות טלפוני / שטח. למי שיש ניסיון במכירות – זו משרה מדהימה. * עבודה על מעגל לקוחות בעיקר חדש * משרה מלאה עם אפשרות למשרת אם. * תנאי שכר מהטובים: שכר בסיס שעתי + עמלות + בונוסים מדי חודש. * מיקום המשרדים – בעיר אלעד (ליד ראש העין) ימי ראיונות מתקיימים השבוע ובשבוע הקרוב בלבד. קורות חיים יש לשלוח לוואטספ : 050-5795464 ו/או למייל ariel@A101.co.il
[0:23, 20.4.2021] יוסי יואלמן: למשרד עורכי דין איכותי וגדול בתל אביב דרוש/ה רכז/ת צוות התפקיד כולל אחריות אדמיניסטרטיבית- ניהול מספר יומנים של שותפים, הכנת חומרים לישיבות כולל מצגות, הפקת חשבונות, רישום חיובים והפקת דוחות נתונים, התנהלות עם מערכות טכנולוגיות חכמות. משרה מלאה בין השעות 18:00-9:00 ראשון עד חמישי. דרישות המשרה: השכלה אקדמית – חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה כולל התנהלות מול בכירים – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה אוריינטציה טכנולוגית – חובה
קורות חיים בציון ציפיות שכר נא להעביר ל ijobs2021@gmail.com המשרה דורשת איוש מיידי רק פניות מתאימות יענו * משרה מס׳ #108979 מיועדת לגברים ונשים כאחד
[0:23, 20.4.2021] יוסי יואלמן: correct-tech.co.il/LP?id=psrox_hln_xux_ng_jlhk_puxqb_pqn
[0:23, 20.4.2021] יוסי יואלמן: correct-tech.co.il/LP?id=psroq_yxx_qot_xxq_rnof_usxe_nmm
[0:23, 20.4.2021] יוסי יואלמן: correct-tech.co.il/LP?id=psrou_wvy_nmu_klkk_lls_rtwb_mg
[0:23, 20.4.2021] יוסי יואלמן: חברת שוונג מגייסת עובדים אז אם ספורט ב DNA שלכם זה המקום הנכון עבורכם * עובד.ת לניהול משרד, קבלת קהל ושירות לקוחות – חצי משרה + אפשרות לשעות נוספות באירועים * אנשי צוות להפקת אירועי ספורט – שעות עבודה גמישות המשרדים ממוקמים בראש העין חושבים שאתם מתאימים? תשלחו לנו קו"ח למייל info@shvoong.co.il מענה יינתן לפניות מתאימות בלבד
[0:23, 20.4.2021] יוסי יואלמן: לחברת מימון ישיר (חברת האשראי החוץ בנקאי המובילה בארץ המדורגת במקום ה 7 בתחום הפיננסים בדרוג החברות שהכי כדאי לעבוד בהם של Bdi 🔥 ) שכר גבוה למתאימים💰 כולל חופשה בחו"ל פעם בשנה ✈️ למשרדי החברה בפ"ת דרושים: נציג/ת גבייה : הוצאת שיחות ללקוחות חייבים ,הסדרת החוב או החזרת לקוחות ללקוחות פעילים . עבודה במשרה מלאה/ישנה גמישות בשעות לאימהות פוטניצאל שכר גבוה ! 💰 הקורס מתחיל ביום א הקרוב!! 🔥 מדובר בדריסת רגל בחברה פיננסית מובילה קו"ח יש לשלוח למייל naorha@5555.co.il
[8:49, 20.4.2021] יוסי יואלמן: שם התפקיד: רכזת אדמיניסטרציה תפקיד זמני לחצי שנה מקום העבודה: קיבוץ נחשונים תיאור התפקיד • ניהול התקשרויות עם ספקי אדמיניסטרציה • ריכוז וטיפול באירוע ביטוח. • ריכוז מערך הסכמים וחוזים. • אישור חשבוניות • ריכוז רכבי החברה • רכזת ההדרכה בחברה • רכזת קשרי קהילה דרישות התפקיד ניסיון בעבודה אדמינסטרטיבית – חובה ניסיון בעבודה בתביעות ביטוח – יתרון תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים עצמאות ויכולת קבלת החלטות שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס, שליטה טובה מאוד באקסל יכולת הגעה עצמאית לקיבוץ נחשונים העבודה במשרה מלאה שליחת קו"ח למייל orr@derech-b.co.il
[14:04, 20.4.2021] יוסי יואלמן: לדרכים דרוש/ה נציג שירות למוקד שירות ותפעול למשרה מלאה ימים א-ה, שישי לסירוגין התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה, פתיחה ותפעול קריאות, מעקב וסגירת טיפול מול לקוחות דרישות התפקיד תודעת שירות גבוהה, יכולת לבצע מספר משימות במקביל, ראש גדול הערות נוספות שכר ותנאים טובים למתאימים כתובת דוא"ל oren.p@drachim.co.il
[14:05, 20.4.2021] יוסי יואלמן: מס משרה 557 דרוש/ה בלדר/ית – נהג האוסף ומפזר משלוחים לפי קו חלוקה ואיזור גיאוגרפי רישיון C/C1 חובה! ניסיון לפחות של שנה על רכב מסוג 12 טון אנגלית בסיסית מאחר וכל שטרי המטען כתובים באנגלית נכונות לעבודה פיזית 07:00-17:00 א-ה הגעה עצמאית לקרית שדה התעופה לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים Hodayacv@gmail.com
[14:13, 20.4.2021] יוסי יואלמן: מנהל/ת פרויקטים לחברת אלומיניום דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים למשרה מלאה התפקיד כולל ניהול פרויקטים בייצור, התנהלות מול לקוחות, תפקיד בכיר דרישות התפקיד מולטיטסקינג ברמה גבוהה, דייקנות, סדר וארגון , ראש טכני, קליטה מהירה הערות נוספות הגעה עצמאית לא.ת. אריאל מערב מוכנות לעבוד בשעות 07:00-16:30 לפחות!!! לא ניתן להתחיל עבודה יותר מאוחר. ניסיון בענף האלומיניום יתרון גדול! כתובת דוא"ל alumixltd@gmail.com טלפון 039068872
מנהל /ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן לסוככי השרון דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן למשרה מלאה התפקיד כולל: התפקיד כולל דיווחי מוסדות, טיפול בספקים, לקוחות, התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, עבודה מול רשות המיסים, וניהול תזרים. משרה מלאה ראשון-חמישי 8:00-16:00. החברה ממוקמת ליד מחלף קאסם. דרישות התפקיד: ניסיון מוכח של חמש שנים שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי שליטה טובה באקסל יחסי אנוש מצוינים וראש גדול כתובת דוא"ל ronaomri123@gmail.com טלפון 0524302765
[14:15, 20.4.2021] יוסי יואלמן: מנהלת מחוז בשירות לקוחות לרהיטי דורון דרוש/ה מנהלת מחוז בשירות לקוחות למשרה מלאה התפקיד כולל עבודה עצמאית, ניהול עבודה רוחבי בין מחלקות החברה השונות כולל תיאום קווי אספקה, הורדת הנחיות ביצוע, תחקור אירוע, ומענה לשטח וללקוחות דרישות התפקיד אהבת אדם, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה עצמאית ניהול משימות במקביל, נגישות מלאה למחשב, ניידות חובה הערות נוספות אפשרות למשרה מלאה / משמרות / חלקית מקום העבודה באזור תעשייה ברקן המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד פרטי התקשרות לשליחת קורות חיים ופרטים נוספים כתובת דוא"ל oritadoron@gmail.com טלפון 052-3518292
[14:16, 20.4.2021] יוסי יואלמן: עוזר/ת מנהל מטבח מוסדי לשליס אספקת ארוחות בע"מ דרוש/ה עוזר/ת מנהל מטבח מוסדי למשרה מלאה התפקיד כולל למטבח מוסדי בהוד השרון/אזה"ת ברקן דרוש /ה עוזר/ת מנהל /ת מטבח מבשל למשרה מלאה שעות העבודה בימים א’-ה’ – 03:00-14:00 תנאים טובים למתאים/ה * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד דרישות התפקיד – בעל /ת תעודת טבח / שף יתרון . – המלצות – חובה. – ניסיון בניהול מטבח וצוותי כ"א-חובה. – ראייה מערכתית רחבה, רצינות, אחריות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות, מוטיבציה, יוזמה וחדשנות. – סדר וארגון, יכולת הובלה, אמינות, מהימנות. -. אהבה למקצוע טלפון 097690600
[14:16, 20.4.2021] יוסי יואלמן: נהג חלוקה ליונייטד סיטס-חברת ריהוט הגדולה בארץ דרוש/ה נהג חלוקה למשרה מלאה התפקיד כולל נסיעה ברחבי המרכז ואספקת סחורה ללקוחות דרישות התפקיד רישיון משאית C1 הערות נוספות 5 ימי עבודה בשבוע, שעות עבודה נוחות. תנאי עבודה מצויינים מעל המקובל בשוק העבודה. כתובת דוא"ל dalia@united-seats.com טלפון 0502776666
[14:17, 20.4.2021] יוסי יואלמן: קניין רכש בכיר ל Erelhr חברת השמה דרוש/ה קניין רכש בכיר למשרה מלאה התפקיד כולל לחברה תעשיתית באזור תעשייה ברקן דרוש קניין/נית רכש. אחריות מלאה על כל הקניות לחברה ולמפעל. ניהול תחום הרכש באופן עצמאי. דרישות התפקיד ניסיון קודם מחברות תעשיתיות. ניסיטון מעולה במו"מ. יכולת עבודה עצמאית ללא כפיפים. הערות נוספות לאיוש מידי תנאים מעולים למתאימים כתובת דוא"ל erel@erelhr.com טלפון 0542502393
[14:17, 20.4.2021] יוסי יואלמן: מנהל /ת חשבונות בכיר /ה וחשב /ת שכר לרהם מוצרי איכות דרוש/ה מנהל /ת חשבונות בכיר /ה וחשב /ת שכר למשרה מלאה התפקיד כולל לחברה באיזור התעשיה ברקן, דרוש /ה וחשב /ת שכר ומנהל /ת חשבונות בכיר /ה עד מאזן התפקיד כולל טיפול ב: ספקים בארץ ובחו"ל – רישום, התאמות, הכנה לתשלום. לקוחות – הוצאת חשבוניות, גבייה, קבלת כספים. בנקים – רישום, התאמות, הכנת הפקדות. כ"א – משכורות, טיפול בביטוחים פנסיונים. דיווחים למוסדות. ניהול כרטיסי אשראי. פקודות יומן והגשה עד למאזן. עבודה מול רואה חשבון, כפיפות למנכ"ל. דרישות התפקיד דרישות: ניסיון בהנהלת חשבונות עצמאית עד מאזן. פריורטי וexcel – חובה. אנגלית ברמה טובה. שליטה בחוקי שכר. ידע בהכנת משכורות – חובה. תעודת הנהלת חשבונות רצוי סוג-3 . ראש גדול, אסרטיביות, חריצות, יחסי אנוש מעולים, סדר ויכולת קליטה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. כתובת דוא"ל olga@ramquality.com טלפון 039364121
[14:56, 20.4.2021] יוסי יואלמן: דרושים מלצרים בעלי ניסיון קודם ועבר בעבודה באולמות אירועים בלבד!!! לאולם בפתח תקווה ✅ משמרות ערב ✅ גיל 18+ ✅ עבודה קבועה ✅ משמרות ערב ✅ למי שגר בפתח תקווה יש הסעה ✅ דרוש ניסיון קודם ועבר בעבודה באולמות אירועים!
לפרטים נוספים 👇 Wa.me/+972583666752 או לשלוח הודעה בוואטסאפ בלבד! למספר 0583666752
[16:37, 20.4.2021] יוסי יואלמן: מנהל/ת חשבונות, מספר משרה 102: התפקיד כולל: עבודת הנח"ש שוטפת, תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל, ביצוע התאמות ובקרות, ודיווחים למוסדות. המשרה בפתח תקווה דרישות: • מנהח"ש עד מאזן. • לפחות 3 שנות נסיון • ידע ב- EXCEL • נסיון במערכת Priority- יתרון משמעותי • נסיון בחברות בתחום הייבוא- יתרון משמעותי • תעודת חשב שכר- יתרון • בעלת יחסי אנוש טובים, סדר ואירגון חובה, ראש גדול, אמינות ויציבות שליחת קורות חיים בציון מספר המשרה (102) בכותרת המייל אל: anat@medital.co.il
[16:37, 20.4.2021] יוסי יואלמן: מס משרה 3633 דרוש /ה שליח /ה עם רישיון ג’ ידני עד 12 טון🚦🚛 לאיסוף והפצה של חבילות ללקוחות החברה, חבילות עד 70 קילו. דרישות: יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג נסיון בנהיגה על 12 טון ידני (ניתן צבאי ) 7:30-16:30 מקבלים מענק התמדה ,אש״ל לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים Hodayacv@gmail.com [18:00, 20.4.2021] יוסי יואלמן: לחברה מובילה בפ״ת דרוש/ה עובד/ת לסריקת מסמכים לפרטים:054-8808150
[18:00, 20.4.2021] יוסי יואלמן: לקבוצת ח.י. דרוש/ה אחראי/ת תפעול ושירות מהות התפקיד: • קבלת חשבוניות ; בדיקתם ומתן מלאי חסר • טיפול בחשבוניות , מכירה והגשת חשבוניות במחלקת הכספים . • בדיקת כספים שמתקבלים על ידי עובדי השטח • קליטת עובד חדש – מילוי טפסים וסיוע למחלקת משאבי אנוש • טיפול בתקלות באפליקציה ותפעולן עבור עובדי השטח • סידור עובדי שטח בקווי עבודה • גריעות מלאי • סגירת משימות במערכות מחשוב • חיובים אשראי טלפוני מעובדי השטח • ביצוע בקרות על מערכות שונות • ביצוע בקרות על חשבוניות ובדיקת חוסרים • הכנת מצגות לפי דרישה דרישות התפקיד: • ידע אקסל טוב, Word, PP • שעות עבודה 06:30-15:30 • יחסי אנוש טובים • יכולת עבודה מול ריבוי ממשקים • ניסיון בעבודה על מערכת הפריורטי- יתרון מיקום המשרה: אירפורט סיטי לשליחת קורות חיים: liorb@hye.co.il
[18:00, 20.4.2021] יוסי יואלמן: חברתנו מגייסת רכז/ת גיוס והשמה לסניף פ"ת. במסגרת התפקיד: – ביצוע ראיונות טלפונים/פרונטליים – סינון ומיון קו"ח – פרסום משרות ברשתות החברתיות דרישות: -נכונות למשרה מלאה שעות עבודה 8:00-17:00 -בונוסים מעולים למתאימים/ות – יתרון לבעל/ת רישיון נהיגה – לא חובה ניסיון קודם. לפרטים: 054-8808150
[18:27, 20.4.2021] יוסי יואלמן: דרוש/ה לחברתנו Webid Group מטייב/ת לידים❗️ 🤓 למה: כי זה מקום עבודה נוח במשרד יפה וממוזג, עם מרפסת להפסקת קפה, תנאים מעולים ואנשים טובים. 🤑 כמה: שכר מצוין לפי שעה ותנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון. 😏 מה: מטייב לידים נדרש לענות להרבה שיחות טלפון ולנהל אותם במערכות שלנו- לא מכירות – לא מזכירות – לא טלמרקטינג. 🤔 מתי: כמה שיותר מהר ולטווח ארוך. שעות עבודה מאוד נוחות וגמישות, מ-9:00 עד 15:30, ניתן לזוז בשעות (לעבוד עד שעה מאוחרת יותר ואף להתחיל מוקדם יותר), ללא ימי שישי באופן סדיר אלא לפי צורך- בממוצע אחת לחודש ועד 13:30 בלבד. 🤗 מי: מתאים לכולם (אבל רק 1 ייבחר 😉) 🤫 איפה: הוד השרון (פארק שרונים ליד האגם). יאללה, מי מצטרף אלינו? שלחו לי פרטית, או קו"ח למייל: nadavmazors@gmail.com
[18:27, 20.4.2021] יוסי יואלמן: חברה המתמחה בשוק ההון היושבת בהרצליה מחפשת רכזת לתפקיד הבק אופיס, במסגרת התפקיד הזנת דוחות , מתן פידבקים , ויד ימינה של מחלקת אפיליאציה . ימי עבודה שני עד שישי (שישי חצי יום ) שבת וראשון חופש . דרישות התפקיד: ניסיון באקסל אנגלית – ברמה בסיסית לשליחת קו"ח cv@thecloudhr.com לציין בנושא מספר משרה 1026
[18:27, 20.4.2021] יוסי יואלמן: לרשת מובילה ברעננה דרוש/ה רכז/ת תפעול ושרות💻 במסגרת התפקיד: ריכוז משימות שוטפות, עבודה מול לקוחות, אחריות על סידורי עבודה של עובדי החברה, הפקת דו"חות, מענה טלפוני ובמיילים, אדמיניסטרציה שוטפת ועוד. 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🤩משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-14:00/15:00🤩 דרישות: 👈ניסיון בעבודה עם לקוחות – חובה. לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים nofarza@manpower.co.il
[18:27, 20.4.2021] יוסי יואלמן: לרשת קסטרו דרושים/ות צוותי ניהול למשרה מלאה 🤩💥 להגשת מועמדות בקלות 👇 minisite.hunteredge.me/#/?d=mHG0QNZsg
[18:27, 20.4.2021] יוסי יואלמן: לחברת הייטק ישראלית דרוש/ה אחמ"ש/ית למרכז האספקה הרובוטי בחולון תיאור התפקיד: ניהול חברי צוות המתקן במהלך המשמרת עמידה ביעדי ההזמנות של הלקוח הדרכת חברי הצוות כמו גם בקרה על ביצועיהם וידוא עבודת כלל הגורמים במרכז בהתאם לנהלי הבטיחות והתברואה ניהול התקשורת מול גורמים חיצוניים (ספקים/לקוח) ניהול התקשורת מול גורמים פנימיים (המנהלים את המערכת הרובוטית) דרישות: נכונות לעבודה במשמרות ניסיון בניהול עובדים-חובה ידע בעבודה בסביבה ממוחשבת. יחסי אנוש מצויינים. יכולת קבלת החלטות אנגלית ברמה טובה מאוד / גבוהה (קריאה, כתיבה)
שכר שעתי – 42 ש"ח, תוספת 150% למשמרת לילה + 40 שח תן ביס יומי + יתווסף מודל תמרץ אטרקטיבי למתמידים. שעות העבודה 07:00-15:00 , 15:00-23:00 23:00-07:00 ימי ו' – משמרת בוקר בלבד לסירוגין מוצ"ש משמרת לילה לסירוגין בין משמרות האחמ"שים והמנהלים במתקן. הגשת מועמדות לאימייל : morany@tafkid-plus.co.il + לציין מספר משרה 62363
[18:27, 20.4.2021] יוסי יואלמן: מחפשים עבודה? בוא להיות חלק מצוות מנצח בחברת האטרקציות המובילה בארץ. אנחנו צריכים עובדי תפעול – מנהלי שטח למשרה קבועה, משמרות, השלמת הכנסה. המשרה מאתגרת באירועים הכי שווים בארץ. מתאימה לאנשים חרוצים עם ראש גדול שמחפשים להתקדם. אווירה צעירה וכיפית, שכר מעולה, בונוסים וטיפים. הגעה עצמאית להוד השרון. לקורות חיים שלחו לנו מייל office@krembo4u.co.il או חייגו אלינו 050-4804060 (המודעה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לגברים ונשים כאחד)
[18:27, 20.4.2021] יוסי יואלמן: דרוש/ה לחברת תוכנה intuit- executive assistant התפקיד כולל מתן שירות ל 3 דירקטורים בחברה שעובדים ומועסקים ע"י ישראל וארה"ב במקביל. אנו מחפשים מועמדים עם 2-3 שנות ניסיון בלבד ולא מעבר 1. דדליין לשליחת קו"ח – רביעי ה 21/4. 2. אנגלית ברמת שפת אם – חובה 3. ניהול יומנים ל 2-3 דירקטורים בחברה – שליטה מלאה בניהול, תיאום ויצירת איוונטים כולל פולואפ לפגישות. 4. גמישות מידי פעם לעבודה בשעות לא שגרתיות (ע"פ שעון ארה"ב). 5. ניהול יומני טיסות (כשיחזרו לפעילות שגרתית) 6. ניסיון ברווחה (יצירת איוונטים לרווחת העבדים) 7. עד חודש אוגוסט העבודה מהבית ולאחר מכן מהמשרדים בהוד השרון. 8. שליטה מלאה ב PP + google docs. + קונקורד 9. יתרון לניסיון מחברה טכנולוגית 10. העסקה ל 9 חודשים עד לקבלת תקן העסקה בחברה.
11. תהליך הראיונות כדלקמן: 1. 2-3 ראיונות 2. ראיון ראשון – 30 ד' – ראיון בסיסי לבדיקת ההתאמה 3. ראיון שני – 45 ד' + 15' ד במהלך הראיון (משימה מקוונת) 4. ראיון שלישי – סגירה
שכר 11,500
Duties: Provides support and assistance to executives that ensure effective use of time and productive interactions with staff and the public. Handles a wide range of administrative and executive support-related tasks involving the clerical, administrative function, research, and management roles. Responsible for schedule management, office management, communication liaison, information preparation, company records management, data analysis, and representing the executive to others. Handles confidential information and communications. Full comprehension of company's operation and procedures. May also be responsible for training and supervising lower level clerical staff. Uses discretion and judgement and knowledge of organization to facilitate the executive's activities. Skills: – Manage executive and senior manager's calendar(s), travel, meetings and/or daily schedules. – Interact cross-functionally with departments, employees, vendors or customers. Both English and Hebrew are must. – Provide timely response to emails, voice-mails, and written correspondence on behalf of manager. – Budget reports tracked and reconciled with department spending. – Assisting and leading high profile projects, off-shore executive visits. – Liaison to corporate offices and/or other business units/functional groups. – Ensure a high level of service and accuracy in answering questions for employees and vendors. – Maintain and/or create accurate databases to track site information. – Assist with organizational chart maintenance for functional group or business units. – Research and analyze data within the context of a projects, site needs, or company direction and makes recommendations for improvements. – Communicate clearly at multiple levels and with diverse audiences. – Effectively organize and maintain the business environment for the site and executive/s. – Handle multiple tasks while being flexible as priorities and focus can change rapidly. CV TO : morany@tafkid-plus.co.il 63698
[18:31, 20.4.2021] יוסי יואלמן: רפרנט/ית הזמנות אתר התפקיד כולל: תפעול הזמנות אתר , מתן שירות ללקוחות אתר, תפעול מערכת ניהול אתר (העלאת מוצרים , עדכון מחירים ) עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 (ללא ימי שישי וערבי חג). תנאים טובים למתאים דרישות – ניסיון בתפקיד מכירות שירות / בק אופיס קודם – חובה. – עבודה קודמת בתפקיד דומה יתרון – רקע בתכונות ERP או תוכנות ניהול מלאי אחרות – יתרון . כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. תודעת שירות גבוהה המשרה ממוקמת בפתח תקווה לשליחת קורות חיים: info@shadamqmr.co.il